مرکز دانلود نوحه و مداحی و کلیپ و ....

عشاق جهان در طلب دیدن یارند... ما در دو جهان عاشق دیدار حسینیم ...ما تکیه به دیوار و در کس ننمودیم ..... عمریست که بر سایه دیوار حسینیم

مرکز دانلود نوحه و مداحی و کلیپ و ....

عشاق جهان در طلب دیدن یارند... ما در دو جهان عاشق دیدار حسینیم ...ما تکیه به دیوار و در کس ننمودیم ..... عمریست که بر سایه دیوار حسینیم

سخن روز

گلچین اشعار در باره حضرت معصومه (س) شماره  1 - شاعر سید حمیدرضا برقعی


با همین چشم های خود دیدم، زیر باران بی امان بانو!


درحرم قطره قطره می افتاد آسمان روی آسمان بانو



صورتم قطره قطره حس کرده ست چادرت خیس می شوداما


به خدا گریه های من گاهی دست من نیست مهربان بانو


 

گم شده خاطرات کودکی ام گریه گریه در ازدحام حرم


باز هم آمدم که گم بشوم من همان کودکم همان، بانو


 

باز هم مثل کودکی هر سو می دوم در رواق تو در تو


دفترم دشت و واژه ها آهو...گفتم آهو و ناگهان بانو...



شاعری در قطار قم - مشهد چای می خوردو زیر لب می گفت:


شک ندارم که زندگی یعنی، طعم سوهان و زعفران بانو


 

شعر از دست واژه ها خسته است بغض راه گلوم را بسته است


بغض یعنی که حرف هایم را از نگاهم خودت بخوان بانو


 

این غزل گریه ها که می بینی آنِ شعر است، شعر آیینی


زنده ام با همین جهان بینی، ای جهان من ای جهان بانو


!

کوچه در کوچه قم دیار من است شهر ایل من و تبار من است


زادگاه من و مزار من است، مرگ یک روز بی گمان...


-----------------------------


گلچین اشعار در باره حضرت معصومه (س) شماره  2 - شاعر سید حمیدرضا برقعی

 


همسایه سایه ات به سرم مستدام باد


لطفت همیشه زخم مرا التیام داد


وقتی انیس لحظه ی تنهایی ام توئی


تنها دلیل اینکه من اینجایی ام توئی


هر شب دلم قدم به قدم میکشد مرا


بی اختیار سمت حرم میکشد مرا


با شور شهر فاصله دارم کنار تو


احساس وصل میکند آدم کنار تو


حالی نگفتنی به دلم دست میدهد


در هر نماز مسجد اعظم کنار تو


با زمزم نگاه دمادم هزار شمع


روشن کننند هاجر و مریم کنار تو


تا آسمان خویش مرا با خودت ببر


از آفتاب رد شده شبنم کنار تو


در این حریم، سینه زدن چیز دیگریست


خونین تر است ماه محرم کنار تو


مادر کنار صحن شما تربیت شدیم


داریم افتخار که همشهری ات شدیم


ما با تو در پناه تو آرام می شویم


وقتی که با ملائکه همگام می شویم


بانو! تمام کشور ما خاک زیر پات


مردان شهر نوکرو زنها کنیز هات


زیبا ترین خاطره هامان نگفتنی ست


تصویر صحن خلوت و باران نگفتنی ست


باران میان مرمر آیینه دیدنیست


این صحنه در برابر ایینه دیدنیست


مرغ خیال سمت حریمت پریده است


یعنی به اوج عشق همین جا رسیده است


خوشبخت قوم طایفه، ما مردم قمیم


جاروکشان خواهر خورشید هشتمیم


اعجاز این ضریح که همواره بی حد است


چیزی شبیه پنجره فولاد مشهد است


من روی حرف های خود اصرار میکنم


در مثنوی و در غزل اقرار میکنم


ما در کنار دختر موسی نشسته ایم


عمریست محو او به تماشا نشسته ایم


اینجا کویر داغ و نمک زار شور نیست


ما روبروی پهنه ی دریا نشسته ایم


قم سالهاست با نفسش زنده مانده است


باور کنید پیش مسیحا نشسته ایم


بوی مدینه می وزد از شهر ما،بیا


ما در جوار حضرت زهرا نشسته ایم


مربع


از ما به جز بدی که ندیدی ببخشمان


از دست ما چه ها که کشیدی ببخشمان


من هم دلیل حسرت افلاک می شوم


روزی که زیر پای شما خاک می شوم...


-----------------------


نظرات 1 + ارسال نظر
سعیدرشتبر چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ق.ظ http://www.majnon3.ir

سلام وبلاگ وبی دارین واقعا خسته نباشی-اجرت با امام حسین(ع)

سایت مداحی انتظارالمهدی تبریز مکز دانلود کلیپهای مداحی ترکی

با سلام از وبلاگتان بازدید کرده ام واقعا دست مریضاد به وبلاگهای مداحی اذری.اجرکم عندالله و من ارباب الحسین (ع)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد